loading

Sportos, de nem morcos: Suzuki Swift Sport Hybrid


A mérnökök 130 lóerőt préseltek az 1.4-es, turbós motorba, amire még a hibrid is rátesz egy lapáttal, ha mozgásba lendítjük a mindössze 1020 kilogrammos autót. A gyorsulás (9.1 sec 100 km/h-ra) ugyan nem feszít bele a kitűnő oldaltartású ülésbe, de egy ekkora autótól ez mindenképpen fejbiccentést érdemlő adat. Nem beszélve a fogyasztásról, melyet jobb lábunk szabályoz, ám észszerű kezeléssel 6 liter alatt maradhatunk. A „hatgangos” váltó okos kezelésével ez előbbi érték tovább csökkenthető.

A Suzuki Swift Sport Hybridet 195/45R17-es könnyűfém keréktárcsákkal, elöl-hátul tárcsafékekkel szerelték, s rokonánál közelebb is került az alja a betonhoz. A meghajtás az első kerekeken maradt, ennélfogva bitangul „húzza az egyenest”.

A négyajtós, ötüléses karosszéria elöl az exkluzív spoilerről és a „dögös” ütköző- és hűtőrácsoktól, hátul pedig a dupla (kétoldali) kipufogóvégekről lett igazán sportos (de nem morcos).

A biztonsági, kényelmi, környezetvédelmi és szórakoztató felszerelések listája oldalakat tesz ki, ezért is érdemes agy alapos ismerkedés céljából felkeresni a veszprémi Ring-Autó Kft.-t, ahol akár próbaúttal egybekötve szerethetünk bele a sportos Suzuki Swiftbe.

Zatkalik